martes, 5 de julio de 2022

10-01-04-שאלה - עכשיו מי הוא ישראל של המקרא?

10-01-04-שאלה - עכשיו מי הוא ישראל של המקרא?


10-01-04-שאלה - עכשיו מי הוא ישראל של המקרא?

חבר יקר רוזנדו ג. לגבי שאלתך ברצוננו להגיב על הדברים הבאים:

עלינו לזכור כי ישראל נמצאת כעת בשבי רחוק מאדמתם בגלל אי ציותם. אנו מוצאים בפסוק זה את הקללה:

< דברים 28 64. יהוה יפזר אותך בין כל העמים מקצה אחד של כדור הארץ לקצה השני, ושם תשרת אלים אחרים, עשויים עץ ואבן, שלא ידעת ולא אבותיך. 65. בין העמים האלה לא תמצאו מנוחה, ולא תהיה מנוחה על כפות הרגליים; במקום זאת, יהוה ייתן לך ייסורים של הלב שם, עיניים מעומעמות, וחוסר שקט של המוח. 66. חייך יתלו בספק לפניך; אתה תהיה בפחד לילה ויום ולא תהיה לך שום ביטחון שתישאר בחיים. 67. בבוקר תגיד, ' הו, איך הלוואי שזה היה בלילה! ובלילה תגיד, ' הו, איך הלוואי שזה היה מחר!'- בגלל הפחד שמציף את ליבך והסצנות שעיניך רואות. 68. לבסוף, יהוה יחזיר אותך בספינות למצרים (מצרים-אפריקה), המקום שאמרתי לך 'לעולם לא תראה זאת שוב'; ושם תנסה למכור את עצמך כעבד לאויביך, אך איש לא יקנה אותך. ' >

קטעים אחרים על זה:

< חבקוק 16. אני מעלה את הקאסים, אותה אומה מרה ופזיזה, שצועדת לרחבה לחטוף אוהלים שאינם משלה. 7. הוא נורא ומפוחד; שיפוטו בא מעצמו, וכבודו יבוא מעצמו. 8. הסוסים שלהם קלים יותר מנמרים, עזים יותר מזאבים בלילה. הפרשים שלו דוהרים מרחוק, עפים כמו נשרים ממהרים לאכול. 9. כולם באים באלימות, ההתנגדות של פניהם תהיה למזרח, איסוף שבויים כמו חול.>.

< ג ' ייקובו (סנט) 1. מאת: יעקב, עבד יהוה ואדון יהושע המשיח. ת: שנים עשר השבטים בגלות: שלום!>.

< 1 פיטר 1: 1. מתוך: קפה, שליח ישוע המשיח. ת: העם הנבחר של יהוה, שחי כגולה בגלות; בפונטוס, גאלוט-יה, קפדוקיה, מחוז אסיה וביתניה;>.

<2 מלכים 25: 4. ….הם פרצו לעיר. כל החיילים ברחו בלילה דרך השער בין שתי החומות, ליד גן המלכים, והקסדים הקיפו את העיר, המלך לקח את המסלול בערבה. 5. אבל צבא הקאסים הלך אחרי המלך ותפס אותו במישורים של יריחו; כל חייליו היו מפוזרים....>

<2 עיניים 25: 26. כשראו את זה, יצאו כל מיני אנשים, גדולים וקטנים, כמו גם קציני הצבא, והלכו למצרים; כי פחדו מהקסדים.>

אבל יהוה מבטיח להציל שריד של ישראל (12 שבטים) ולא להיות בשבי על ידי אויביהם שוב. לראות:

< איכה 4: 19. אלה שרדפו אחרינו היו קלים יותר מנשרים בשמיים. הם טסו בהרים הם עקבו אחרינו במדבר. 22 עוונותיך, בת ציון, מכפרות; הוא כבר לא ייקח אותך בשבי.הוא ביקר את עוונותיך, בת אדום, הוא גילה את חטאיך.>.

< הושע 11: 9. אני לא אבצע את הלהט של הכעס שלי, אני לא אחזור להרוס אפרים; כי אני אלוהים ולא אדם, הקדוש שביניכם; אז אני לא אבוא בזעם. 10. הם ילכו אחרי יהוה, אשר ישאג כמו אריה, כי הוא ישאג והילדים יבואו רועדים מהמזרח. 11. הם ירעדו כמו ציפור כפי שהם באים ממצרים, כמו יונה כפי שהם באים מארץ אשור; ואני ליישב אותם שוב בבתים שלהם. אומר יהוה.>.

יהוה יחזיר את שרידו הנבחר של ישראל לארצם. לראות:

< ירמיהו 30: 3. כי היום יבוא, 'אומר יהוה,' כאשר אני יהיה להפוך את השבי של העם שלי ישראל ויהודה, ' אומר יהוה. אני אגרום להם לחזור לארץ שנתתי לאבותיהם, והם יהיו ברשותו.''>.

< ירמיהו 31: 7. כי כך אומר יהוה ליעקב: 'לשיר לשמחה ולעלות מעל ראש העמים! עשה הכרזה ושבח, אתה, ואומר, ' יהוה הושיע את עמך, שריד ישראל! 8. הביטו! אני אביא אותם מהצפון, אני אאסוף אותם מקצות הארץ; לחג הפסח, והעם יהיה המון גדול, והם יחזרו לכאן. 10. אומות, לשמוע את קולו של יהוה! הכריזו באיים הרחוקים, אמרו, ' מי שפיזר את ישראל גם יאסוף אותו וישמור אותו כרועה צאן לצאן שלו.' 16. כה אמר יהוה: 'עצור את בכיך ועיניך הדומעות, כי עבודתך תתוגמל ותחזור מארץ האויב; 17. יהיה בית מתמשך לילדים שלך, ' 18. 'שמעתי את קול קינות אפרים:' הענשת אותי, ונענשתי כעגל שלא לימדו אותי ברצון. חזור אלי, ואני אחזור, כי אתה יהוה, אלוהים שלי. 19. כי אחרי השבי שלי חזרתי בתשובה. ואחרי שידעתי, גנחתי ליום הבושה, והראיתי לך שאני נשאתי את הבושה של נעורי.>.

יהוה כרת ברית עם בית ישראל ויהודה, אך לא עם נינהום, עם אחר או כנסייה או קהילה וכו'., באמצעות ברית דם, כפרה על חטאי עמו. לראות:

< ירמיהו 31. 31 'הנה, הימים באים,' אמר יהוה, ' כאשר אני אעשה ברית חדשה עם בית ישראל ועם בית יהודה. 32. זה לא יהיה כמו הברית שעשיתי עם אבותיהם כאשר לקחתי אותם ביד והוצאתי אותם מארץ מצרים; כי הם מצידם הפרו את בריתי, למרות שאני מצדי הייתי להם בעל, ' אומר יהוה. 33. 'כי זו הברית שאעשה עם בית ישראל לאחר אותם ימים', אומר יהוה: 'אני בהחלט אשים את תורתי בתוכם ואכתוב אותה על ליבם; אני אהיה אלוהיהם והם יהיו עמי.>.

< גילויים 14: 1. ואז הסתכלתי ושם כבש עמד על הר ציון; ואיתו היו 144,000, ששמו של אביהם נכתב על מצחם. 2. שמעתי קול מן השמים כמו של מים זורמים, וכן של רעם מהבהב; הצליל ששמעתי היה גם של הרפרס משחק נבלים שלהם. 3. הם שרו שיר חדש לפני כס המלוכה, ולפני ארבעת היצורים החיים והזקנים; ואף אחד לא יכול היה ללמוד את השיר למעט 144,000 שחולצו מהעולם.>

אז, חבר רוזנדו, אם נדבוק במה שכתוב, יש רק עם אחד שנבחר ונבחר על ידי הבורא הכל יכול: ישראל.

===========================================

לשרת אותך.

==========================================

האסיפה הישראלית הנצרית

להמחשה נוספת אנו מזמינים אתכם לאתרים שלנו:

סקס אנאלי תחת גדול זין גדול

https://www.facebook.com/asambleaisraelita.nazarena

קבוצות:

https://www.facebook.com/groups/95012507540938Asamblea

https://www.facebook.com/groups/1202508636752277

קטעי וידאו:

https://www.facebook.com/Asamblea-israelita-Nazarena-Videos-102257314891787

אתרי אינטרנט :

https://sites.google.com/view/asamblea-israelita-nazarena/

https://estudiosdetorah.blogspot.com/

https://drive.google.com/drive/folders/1i8KHDmCFjzFOUTwRC8v7RYf

No hay comentarios: